Agencja interaktywna
  • E-mail marketing

    E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie... więcej
  • Newsletter

    Newsletter to elektroniczna forma biuletynu - czasopisma, rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej... więcej
  • E-mail marketing

    E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:

    • tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mail
    • zarządzanie bazami adresów e-mail
    • przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości e-mail
    • wysyłka wiadomości e-mail
    • obsługa informacji zwrotnych
    • tworzenie schematów komunikacji wykorzystującej pocztę elektroniczną.

    Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy bądź organizacji, sprzedaż. Najpopularniejszymi narzędziami e-mail marketingu są: newsletter firmowy, biuletyn wewnętrzny, dzienniki elektroniczne, reklamy w wiadomościach e-mail.

    E-mail marketing nawiązuje do koncepcji permission marketingu, zgodnie z którą odbiorca komunikatu marketingowego powinien wyrazić zgodę na jego otrzymywanie. W przeciwnym razie e-mail marketing przeradza się w spam.

    Najważniejsze działania marketingowe, w których wykorzystywany jest e-mail marketing:

    • programy lojalnościowe
    • promocje konsumenckie
    • badania marketingowe
    • działania public relations
    • relacje inwestorskie
    • komunikacja wewnętrzna.

    Źródło: wikipedia

  • Obsługiwane marki

  • Nasz Newsletter

    Nasz biuletyn wysyłany jest raz na dwa tygodnie.
    W kazdej chwili możesz sie wypisać.